Çarşamba, Nisan 25, 2007

İntikam Değil Sevgi Ateşiyle Yanmak


"İsa Mesih’in şu sözleri içimizde yaşasın; “ 'Komşunu seveceksin, düşmanından nefret edeceksin' dendiğini duydunuz. Ama ben size diyorum ki, düşmanlarınızı sevin, size zulmedenler için dua edin. Öyle ki, göklerdeki Babanız'ın oğulları olasınız. Çünkü O, güneşini hem kötülerin hem iyilerin üzerine doğdurur; yağmurunu hem doğruların hem eğrilerin üzerine yağdırır.Eğer yalnız sizi sevenleri severseniz, ne ödülünüz olur? (İncil Mat.5: 43,46) Bunun için insanların sevgiyi bilmeleri, öğrenmeleri ve insanlara anlatmaları önemlidir ama sevgiyi yaşamıyla göstermek zordur. Bu zoru başarmak gerekir. "

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım.en başta birşey söylemek istiyorum;'Komşunu seveceksin, düşmanından nefret edeceksin" Ben hz. İsa'nın böyle bir söz söylemiş olduğuna inanmıyorum.Benim dinim İslam Kitabım Kuran Peygamberim hz.Muhammed'dir.Hz İsa da bizim peygamberimizdir.Bu yüzden Peygamberlik mertebesine ulaşmış bir insanın bu sözü söylediğine inanamam.Bu bir.İkincisi senin laikleik anlayışını çok merak ediyorum.Sorsalar kesinlikle laikliğe;din işlerinin devlet işlerinden ayrılmasıdır diyeceksin.bunu ilk okul 1. sınıfa giden bir çocuğa sorsan aynı cevabı verir.Ben söyliyim size göre lakikliğin ne olduğunu.Türkiye toprklarında hiçbir bayan kapalı olmayacak.İşte sizin laiklik anlayışınız bu.Ve şu ana kadar hiçkimse bunu söylemeye cesaret edemedi.Son olarak İslam dinine göre de dostunu ve düşmanını seveceksin.Düşüncelerime karşı çıkacaksın biliyorum ama yinede seni kırdıysam özür dilerim ama ben kendi düşüncemi söyledim.(doğru yolu bulman dileğiyle...)

Celal Birader dedi ki...

Kardeşim,

RAB ISA onu demedi,

öyle "DENDİĞİNİ DUYDUNUZ" dedi

ve sonra şunu ekledi :

"AMA BEN SIZE DIYORUM ki, düşmanlarınızı sevin, size zulmedenler için dua edin".

Tekrar görüşmek üzere.

... Celal Birader